Retur produs

Produsele pe care le procurăm pot avea anumite defecte sau, pur și simplu, nu mai corespund necesităților noastre. Cum trebuie să procedăm în aceste situații și care sunt drepturile noastre de consumator prevăzute de legislație puteți afla din următoarea informație.

Care sunt drepturile consumatorilor în cazul produselor corespunzătoare?
• de a preschimba produsul cu unul similar sau de o calitate mai bună, cu achitarea diferenţei de preţ, dacă nu-l poate utiliza conform destinaţiei.
• în caz că produsul nu poate fi schimbat, consumatorul are dreptul să solicite de a i se restitui banii.

Care sunt condițiile de returnare a unui produs?
•dacă se va adresa timp de 14 zile calendaristice din ziua cumpărării, dovadă fiind bonul de casă.
Nota. Daca ati cumparat un produs online cu livrare la domiciliu aveti dreptul de a anula si returna comanda in 14 zile calendaristice din data procurarii. Returul se face fizic la adresa mun.Chisinau, str.Otovasca 7/1, Arilux SRL, tel. 079425324.
• dacă va prezenta produsul în stare nouă, ceea ce presupune ca acesta:
- să nu fie purtat, să nu conţină defecte şi lovituri mecanice, să fie etichetate, starea produsului să-i permită vânzătorului o nouă comercializare.

Care sunt drepturile consumatorilor în cazul produselor necorespunzătoare?
• repararea gratuită a produsului:
• înlocuirea produsului procurat cu un produs de calitate similară;
• întoarcerea banilor pentru produsul necalitativ.





ARILLU.MD utilizează, colectează și procesează cookie-uri pentru funcționalitate, securitate, analiză trafic și îmbunătățirea uzabilității paginii web.